Streetz CM765 Zwart zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Streetz CM765 Zwart zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EuitG 02-03-2021

Zeer goed TWS-systeem voor stereo weergave via Bluetooth

Geschreven voor: Streetz CM765 Zwart zwart

Lange tijd op zoek geweest naar goedkope speakerboxen voor buiten die echt stereo geven via bluetooth. Daarnaast speelde ook dat ze spat-waterdicht moeten zijn, een flink frequentiebereik moeten hebben en makkelijk te connecten. Dat hebben deze Streetz CM765 Speaker-Boxen allemaal. Het is uiteraard geen geluid van een JBL of iets dergelijks maar wel duidelijk. Met een equalize-app (ik gebruik Music Player uit Google Play) op je smartphone kun je het geluid aanpassen. Je maakt contact via Bluetooth met één box. Vervolgens koppel je de tweede box aan de eerste. Dan krijg je een werkende TWS True Wireless Stereo. Als je ze eenmaal met elkaar verbonden hebt blijven ze altijd zodanig werken. Je zet een willekeurige box aan. Je hoort dan een geluidje. Vervolgens zet je de volgende box aan. Je hoort weer een geluidje. Dan volgt een ander geluidje gevolgd door nog één. Hij speelt dan direct geluid vanaf je smart-phone. Met de eerder genoemde app kan ik zelfs de balans tussen rechts en links regelen.

Pluspunten

• Goed frequentiebereik
  • Makkelijk te connecten
  • behoud stereo-instellingen bij opnieuw opstarten

Minpunten

• vooralsnog geen